Klienti CVV hodnotili po roce služby CVV

Centrum vzdělávání všem funguje již 15 měsíců a za tu dobu využily jeho služby více než tři stovky klientů. Většinou mají zájem o kariérní poradenství, tedy osobní konzultaci týkající se jejich situace na trhu práce. Přibývá ale i těch, kteří využívají webovou databázi kurzů a rekvalifikací v Jihomoravském kraji. Jejich množství nelze detailně monitorovat, protože kromě možnosti přihlásit se přímo přes kontaktní formulář si mohou lidé na webu vzdelavanivsem.cz sami vyhledávat vhodné školení z pohodlí domova. Z jejich hodnocení práce s databází však vyplynulo, že je pro ně snadná. Třem čtvrtinám klientů, kteří hodnotili služby CVV v březnovém dotazníku, nečinilo potíže nalézt v databázi vhodný kurz. Pokud někomu chybělo konkrétní školení, pak se jednalo např. o práci na PC. Aktuálně databáze kurzů CVV zahrnuje již více než 2000 kurzů od 300 vzdělavatelů a neustále se rozšiřuje tak, aby pokryla co nejširší škálu poptávky.

„Web CVV bych hodnotil jako velmi slušný pro základní zorientování se v potřebách klienta na pracovním trhu a nabídek v oblasti vzdělávání.“

Z průzkumu také vyplynulo, že většina klientů CVV preferuje osobní kontakt s poradcem, při němž je možnost si informace nalezené na našich stránkách ještě více utřídit, zpřesnit anebo konzultovat další záležitosti. Jejich hodnocení této služby CVV bylo vždy stoprocentně kladné. Rady, informace, návody a postupy, které klienti od kariérního poradce obdrželi, pro ně byly ve všech případech srozumitelné a většinou užitečné. To ukazuje, že je kromě odborné pomoci důležitá vždy i vlastní iniciativa klientů. Přesto pouze třetina z nich např. využila informační balíček (vypracovaný seznam odkazů na jednotlivé kurzy, které klienti požadovali).

„Při kariérním poradenství jsem se nedozvěděl téměř nic nového, nejužitečnější pro mne byla informace o tom, která řemesla a obory jsou nyní nejžádanější.“

Potěšující je celkové shrnutí výsledků průzkumu, které ukazuje, že tři čtvrtiny klientů CVV by naše služby doporučilo svým známým či kamarádům.

„Myslím, že vaše agentura pracuje velmi dobře. Mně jste pomohli a vřele vás doporučuji dál.“