Blok expertů: Personalizace digitální komunikace

Rozvoj cloudových technologií a strojového učení v posledních letech umožnil relativně snadné a levné uložení obrovského množství dat o návštěvnících webu. To co bylo dříve výsadou pouze vlád a největších korporací může využívat středně velký eshop. Webová analytika se tak posunula od statistik návštěvnosti k detailnímu pohledu na jednotlivé uživatele. Tato data je možné dále zpracovávat a využívat k personalizaci prakticky veškeré digitální komunikace. V přednášce se podíváme na to co je dnes možné a kam se vývoj ubírá. Lehce se dotkneme i etických otázek, které s tímto oborem souvisí.

Místo konání: FF MU, A. Nováka 1, budova D, učebna D21

Více informací a přihlášky na akci zde: http://www.muni.cz/events/calendar/54529871

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace