Základy krizové intervence 2

Pořadatel kurzu:
CETERAS s.r.o.

Anotace:
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro praktické ukázky a nácviky vedení rozhovorů v modelových situacích. Je postaven na příkladech z praxe a možnosti si v bezpečném prostředí v modelových situacích komunikaci s klientem v krizi vyzkoušet. Cíle kurzu: Rozšířit a prohloubit znalosti z oblasti krizové intervence a poskytnout prostor pro nácvik vedení rozhovorů v bezpečném prostředí modelových situacích.. Zorientovat se v oblasti práce s různými náročnými projevy klientů jako je agrese, panika, mlčení, pasivita či manipulace. Seznámit se se základními specifiky z oblasti krizové intervence, kdy je klient přímo ohrožen na zdraví a životě (suicidální klient).

Popis kurzu:
Obsah
Náročné situace v oblasti krizové intervence.
Náročné projevy klienta a specifika práce s nimi – panika, agrese, mlčení, manipulace.
Specifika a úskalí práce se suicidálním klientem.
Modelové situace.
Základy krizové intervence 2
29.5.2024
online
Online
objednat Cena
2 400 Kč
Základy krizové intervence 2
22.10.2024
Brno
Online
objednat Cena
2 400 Kč
Základy krizové intervence 2
25.11.2024
online
Online
objednat Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

VÝCVIK KOMPLEXNÍ KRIZOVÉ INTERVENCE
Informace o kurzu na stránkách Modré linky. Harmonogram víkendu: Jednotlivé bloky budou probíhat o víkendu vždy od pátku do neděle. pátek: 16:00-19:00 sobota: 8:30-12:30, 14:00-19:00 neděle: 8:30-13:30
Na dotaz (+2 další)
Modrá linka, z. s.
Základy vedení asistovaného kontaktu
Cílem kurzu je seznámit profesionály v sociální práci s asistovaným kontaktem, jeho průběhem a způsobem práce. Účastníci se naučí postavit asistovaný kontakt, tak, aby byl bezpečný pro dítě, pracovníka, případně i ostatní účastníky setkání. Naučí se…
11.11.2024
CETERAS s.r.o.
Sebevědomí - jak nestát v cestě sám sobě
Všichni můžeme žít spokojený život a dosáhnout svých životních cílů. Na naší cestě se nám někdy objeví překážky, které musíme překonat. Jaké jsou to vlastně překážky? Při pečlivém prozkoumání situace zjistíme, že největší brzdou k dosažení našich…
Na dotaz (+2 další)
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Úvod do nenásilné komunikace
Kurz seznamuje účastníky s principy nenásilné komunikace (Nonviolent Communication) a možnostmi jejího využití v každodenních interakcích, zejména při zvládání konfliktních situací s klienty. Toto učení pomáhá proměnit obviňování a souzení na…
Na dotaz (+3 další)
Diecézní charita Brno
Práce s agresí, vztekem a naštvaností
V rámci kurzu se účastníci naučí základy práce s agresí, vztekem a naštvaností. Dokážou lépe zvládnout svoje agresivní chování, ať už v aktivní nebo pasivní formě. Získají více nástrojů, jak pracovat s naštvaným klientem a budou schopni lépe udržet…
12.11.2024
CETERAS s.r.o.
Základy práce s dítětem v krizi
Komu je kurz určen: Sociálním pracovníkům, pracovníkům v sociálních službách, pracovníkům státní správy a samosprávy, pracovníkům neziskových organizací a dalších pomáhajících profesích, kteří se při své práci setkávají s dětmi a mládeží v krizi…
30.5.2024 - 31.5.2024
REMEDIUM Praha o.p.s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Syndrom vyhoření a základy realaxace
Kurz pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách. Dozvíte se, jak předcházet syndromu vyhoření, jaké jsou možnosti prevence a relaxační techniky k jeho zvládnutí.
Na dotaz
Sovia
Základní relaxační techniky
Relaxace znamená tělesné a psychické uvolnění. Prostřednictvím relaxačních technik uvolňujeme svalové napětí a současně dochází také k uvolnění psychického napětí. Oba typy napětí spolu úzce souvisí. Dovednost uvolnit se, relaxovat, je předpokladem…
12.9.2024
CETERAS s.r.o.
Základy první pomoci v praxi sociálních služeb a neformální péči…
Kurz je akreditován MPSV ČR. Praktický nácvik principů a pravidel první pomoci následuje simulace situací, v nichž si účastníci s pomocí lektorů ověří své reakce.
11.6.2024
Centrum sociálního a zdravotnického…